نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 12 24 36

نورپردازی حرفه‌ای استخرها با چراغ استخری غلاف دار

استفاده از استخر در تاریکی شب و بدون نور کافی باعث بروز خطرات و آسیب‌های جدی می‌شود. نورپردازی استخر علاوه بر زیباتر شدن فضا، محیط امنی را برای شناگران ایجاد می‌کند. نصب لامپ استخری غلاف دار عموماً داخل بدنه و کف استخر و آبنما انجام می‌شود. ترکیب تابش نور چراغ‌ها و موج ملایم آب، جذابیت خیره‌کننده‌ای برای چشم مخاطب فراهم می‌کند.

این چراغ‌ها در اندازه‌ها و با وات‌های مختلف تولید می‌شوند. شما برای نورپردازی ابنما می‌توانید از ترکیب چراغ استخری 12 وات غلاف دار و چراغ استخری18وات غلاف دار در فاصله‌های استاندارد استفاده کنید.

مزایای استفاده از چراغ غلاف دار در نورپردازی استخری چیست؟

جنس بدنه غلاف لامپ‌های استخری از فلز با کیفیت ساخته شده و در برابر رطوبت، خوردگی و شکستگی مقاوم هستند. این لامپ‌ها صد در صد ضد آب طراحی می‌شوند و برای نصب حتی در عمق استخر‌ها مناسب می‌باشند. همچنین در ساخت این چراغ‌ها درجه محافظت بسیار بالایی در نظر گرفته شده است. لنز UV به‌کار رفته در لامپ‌های غلاف دار در برابر نور خورشید مقاوم است و با گذشت زمان کدر نمی‌شوند و تغییر رنگ پیدا نمی‌کند.

از نکات مثبت دیگر استفاده از این چراغ‌ها مصرف پایین برق است که باعث صرفه‌جویی چشم‌گیر در هزینه‌ها می‌شود. لامپ استخری غلاف دار دارای تنوع رنگی بالا است و استفاده از چراغ‌های چند رنگ جلوه زیبایی برای فضا ایجاد می‌کند. همچنین با استفاده از قابلیت کنترل از راه دور می‌توانید برنامه رقص نور و تغییر رنگ چراغ‌ها را تنظیم و کنترل کنید.

چگونه لامپ غلاف دار را نصب کنیم؟

برای نصب این چراغ‌ها ابتدا غلاف آن، داخل بدنه و سطح استخر نصب و آب‌بندی می‌شود. در مرحله بعد چراغ‌ها را با استفاده از پیچ، روی غلاف نصب می‌کنند. با استفاده از این کار می‌توانید لامپ‌های خراب و سوخته را بدون آسیب به آب‌بندی استخر تعویض کنید.

نکات مهم هنگام برای خرید چراغ استخری غلاف دار

در نورپردازی استخرهای روباز و سربسته از تکنیک‌های متفاوتی استفاده می‌شود. هنگام انتخاب تجهیزات مورد نیاز در اجرای نورپردازی، موارد مختلفی مانند طول، ارتفاع، عرض و رنگ دیواره‌های استخر در نظر گرفته می‌شود. برای کسب نتیجه مطلوب لازم است چراغ‌ها و سایر تجهیزات مورد نیاز را از فروشگاه‌های معتبر تهیه کنید.

امکان تهیه انواع تجهیزات نورپردازی استخری مانند چراغ استخری 3 وات غلاف دار و چراغ استخری 6وات غلاف دار، چراغ استخری 9وات غلاف دار از طریق وب‌سایت فروشگاه نوین نوریران فراهم شده است.

با خرید اینترنتی از این فروشگاه با صرفه‌جویی در هزینه و زمان، کالاهای باکیفیت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت می‌کنید. اگر در زمینه نورپردازی چراغ استخری اطلاعات کافی ندارید می‌توانید از تجربه کارشناسان نوین نور در اجرای نورپردازی حرفه‌ای انواع آبنما و استخر بهره‌مند شوید.