نمایش دادن همه 5 نتیجه

نمایش 12 24 36

با چراغ دکوراتیو فضای ساختمان را زیباتر کنید

دکوراسیون و نورپردازی داخل و نمای ساختمان بسیار حائز اهمیت است. برای افزایش جذابیت و زیبایی دکوراسیون از تجهیزات نورپردازی استفاده می‌کنند. چراغ دکوراتیو یکی از انواع چراغ نمای ساختمان است.

این چراغ یکی از اساسی‌ترین و محبوب‌ترین چراغ‌های نورپردازی برای معماران است. در بیشتر ساختمان‌ها، ‌ نورپردازی می‌تواند در طراحی سبک ساختمان، نقش پررنگی را ایفا کند. بیشترین کارایی این چراغ‌ها تزئینی است و برای ایجاد جلوه و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این چراغ‌ها انواع مختلفی همچون سقفی، دیواری چراغ دکوراتیو نما، چراغ دکوراتیو یک‌ طرفه 2 وات، چراغ دکوراتیو یک ‌طرفه 1وات، دکوراتیو دوطرفه 4 وات و چراغ دوطرفه 2 وات را شامل می‌شوند.

هر یک از این چراغ‌ها مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. امروزه استفاده از چراغ‌های تزئینی با استقبال فراوانی روبه‌رو شده است. ازجمله دلایل محبوبیت این چراغ‌ها ساختار آنها در اشکال هندسی مختلف و تنوع رنگ LED است.

مزیت‌های استفاده از چراغ دکوراتیو چیست؟

چراغ نما و ساختمان در این مدل از مزیت‌های بسیاری برای نورپردازی نمای ساختمان و داخل آن برخوردار است. قیمت چراغ نما بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. انرژی مصرفی این چراغ‌ها بسیار پایین است و هزینه‌های برق شما را کاهش می‌دهند. یکی از مزیت‌های این چراغ‌ها این است که در برابر لامپ‌های هالوژنی حدود 8 برابر، بازدهی نوری بیشتری دارند.

طول عمر بالا، پرتاب نور مناسب، ظاهر شیک و زیبا، برخورداری از طیف رنگی متنوع، بادوام و مقاوم در برابر شکستگی ازجمله مزایای این چراغ‌ها به شمار می‌آیند. از این چراغ‌ها می‌توان برای فضاهای شیک و مدرن و فضاهای مجلل استفاده نمود. برای تولید چراغ دکوراتیو هیچ‌گونه مواد سمی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و می‌توان گفت که این محصول مناسب استفاده دوستداران طبیعت است.

به طور معمول لامپ‌ها از خود گرما ایجاد می‌کنند و زمانی که آنها را لمس می‌کنید، دست شما می‌سوزد اما چراغ‌های تزئینی این‌گونه نیستند و از خود گرمایی تولید نمی‌کنند. در واقع 90 درصد انرژی این چراغ‌ها به‌ نور تبدیل می‌شود. به دلیل ابعاد کوچکی که این چراغ‌ها دارند، می‌توان برای سقف، دیوار و سایر فضاها از آنها استفاده نمود.

قیمت و خرید انواع چراغ نما برای ساختمان

همان‌طور که اشاره شد، قیمت این چراغ‌ها بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. قیمت نهایی خرید محصول مورد نظر شما همچون قیمت چراغ دیواری دکوراتیو به مدل و تعداد آن بستگی دارد. خرید اینترنتی چراغ دکوراتیو موجب می‌شود تا به‌آسانی و در سریع‌ترین زمان ممکن، محصول مورد نیاز خود را خریداری کنید.

خرید انواع چراغ نما همچون چراغ دکوراتیو چهارطرفه مربع 4 وات از فروشگاه معتبر نوین نوریران امکان‌پذیر است. نوین نور از سال 1392 فعالیت خود را شروع کرد و از سال 1395 به‌صورت تخصصی به فعالیت خود ادامه داد. ما در این فروشگاه به‌صورت تخصصی در حوزه طراحی مشاوره و تولید تجهیزات نورپردازی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستیم.