نمایش دادن همه 4 نتیجه

نمایش 12 24 36

چگونه با استفاده از چراغ استخری فواره ای فضایی جذاب ایجاد کنیم؟

فواره‌ها و آبنماها یکی از جلوه‌های بصری و زیباسازی فضاهای شهری به‌شمار می‌روند. بازی با نور و موج‌های آب در تاریکی شب، جلوه زیبایی را برای این فضاها ایجاد می‌کند. در بسیاری از شهرهای معروف دنیا با استفاده از نورپردازی ابنما با روش اصولی، مکان‌های اصلی شهر را به جاذبه‌ای توریستی تبدیل می‌کنند. چراغ استخری فواره ای اصطلاحاً با نام‌های چراغ سرنازلی و چراغ‌های دور لوله‌ای نیز شناخته می‌شود.

از این چراغ‌ها برای استفاده در استخرها، دریاچه‌ها، آبشارهای مصنوعی و مناطق مرطوب استفاده می‌شود. تعداد چراغ‌های مورد نیاز برای نورپردازی فضاهای آبی به ‌اندازه استخر و آبنما بستگی دارد. شما می‌توانید با نصب چراغ سرنازلی 9 وات و چراغ سرنازلی 6 وات در کف استخر، زیبایی بی‌نظری را خلق کنید.

نحوه نصب چراغ استخری فواره ای

نصب چراغ‌های دور لوله‌ای بسیار ساده و آسان است. این چراغ‌ها با کمک 3 عدد پیچ به لوله نازل وصل می‌شوند. نصب لامپ‌ها معمولاً به‌صورت روکار است و فواره آب، از وسط چراغ می‌گذرد. با عبور آب از وسط چراغ استخری فواره ای، رنگ فواره به رنگ لامپ تغییر می‌کند و جلوه زیبایی را به نمایش می‌گذارد.

امکان اتصال چراغ‌ها به انواع کنترلر برای ایجاد رقص نور با افکت‌های متنوع فراهم شده است. در صورت تمایل می‌توانید رنگ نور فواره را با موزیک دلخواه خود هماهنگ کنید.

مزایای خرید چراغ سرنازلی

تکنولوژی به‌کار رفته برای تولید این چراغ‌ها به‌گونه‌ای است که احتمال نفوذ رطوبت، گرد و غبار و بخار آب به داخل لامپ را به صفر درصد می‌رساند. جنس بدنه لامپ‌ها از فلزات باکیفیت و مقاومی مانند آلومینیوم است. بدنه چراغ با گذشت زمان سالم می‌ماند و حرارت ایجادشده توسط لامپ‌ها را کنترل می‌کند.

چراغ استخری فواره ای در رنگ‌های متنوع و بر اساس سلیقه مشتریان تولید می‌شود. تنظیم زاویه تابش نور در جهت‌های دلخواه، قابل انتخاب می‌باشد. چراغ‌های دور لوله‌ای دارای درجه حفاظتی (IP) بالا هستند و برای استفاده در استخرهایی عمیق مناسب‌اند.

خرید تجهیزات نورپردازی استخری از نوین نوریران

اگر کیفیت و نتیجه کار نورپردازی آبنما برای شما اهمیت دارد، لازم است تجهیزات مورد نیاز خود را از مراکز معتبر تهیه کنید. همچنین قبل از اقدام به خرید، فضای مورد نظر را به‌دقت بررسی کنید و ولتاژ نوری متناسب با آن مکان را تعیین کنید.

امکان خرید آسان و سریع انواع چراغ سرنازلی 12 وات و چراغ سرنازلی 18 وات از طریق وب‌سایت فروشگاه نوین نور فراهم شده است. در صورت نیاز به مشاوره خرید و استعلام قیمت خرید چراغ فواره ای می‌توانید با مشاوران متخصص این مرکز تماس برقرار کنید.